باشگاه مشتریان عصر فرا ارتباط

on .

باشگاه مشتریان بهانه ای است که ما از کاربران وفادارمان قدردانی کنیم ، با ثبت نام در این باشگاه می توانید حداکثر 20 امتیاز بدست بیاورید و با خرید شارژ پیام کوتاه امتیازات خود را افزایش دهید :

  • ثبت نام در باشگاه 20 امتیاز
  • خرید شارژ پیام کوتاه به ازای هر 100 هزار تومان 10 امتیاز

باشگاه مشتریان  

ما در هر ماه به 3 کاربری که بیشترین امتیازات را بدست بیاورند مجموعا 4،500،000 ریال پاداش نقدی می دهیم :

  • به نفر اولی که در هر ماه بیشترین امتیاز را کسب کند 2،500،000 ریال
  • به نفر دومی که در هر ماه بیشترین امتیاز را کسب کند 1،500،000 ریال
  • به نفر سومی که در هر ماه بیشترین امتیاز را کسب کند 500،000 ریال

شاید فکر کنید امتیازات باشگاه مشتریان فقط همین هاست. البته که نه ! شما با جمع کردن امتیاز علاوه بر دریافت پاداش نقدی امکاناتی را بدست میاورید که با پول نقد نمی توانید بخرید! :

اگر امتیاز شما به 1000 برسد مشتری برنزی باشگاه محسوب می شوید و :

  • برای ارسال SMS در جمعه ها و ایام تعطیل تخفیف برایتان در نظر می گیریم.
  • برای تمدید پنل واید و یا شماره اختصاصی 8 و 10 رقمی یکماه مهلت خواهید داشت.

اگر امتیاز شما به 5،000 برسد مشتری نقره ای باشگاه محسوب می شوید و علاوه بر مزایای مشتریان برنزی :

  • دیگر برای تمدید پنل واید نیازی نیست هزینه پرداخت کنید.
  • در روزهای پر ترافیک و شلوغ ، SMS هایی که شما ارسال می کنید در اولویت بالاتری قرار می گیرند و سریعتر ارسال می شوند.

اگر امتیاز شما به 10،000 برسد مشتری طلائی باشگاه محسوب می شوید و علاوه مزایای مشتریان برنزی و نقره ای :

  • شماره های 8 و 10 رقمی شما هر سال رایگان تمدید می شوند.
  • در ایامی که به علت ترافیک زیاد مجبوریم سرویس های پیام کوتاه را موقتا قطع کنیم اشتراک شما قطع نخواهد شد.

با دیدن امتیازات بالا وحشت نکنید ! ما سعی می کنیم کسب امتیاز را برای شما ساده کنیم :

  • در باشگاه ما خیلی از مواقع جشنواره هایی تعریف می کنیم که اگر در مدت برگزاری جشنواره از ما خرید کنید امتیازات بیشتری بدست می آورید مثلا اگر 100 هزار تومان خرید کنید بجای کسب 10 امتیاز فرضا 30 امتیاز بدست می آورید.
  •  
  • بعضی از اوقات هم ما برای شما یک هدف تعیین می کنیم که اگر به آن هدف برسید می توانید امتیازش را هم دریافت کنید ، مثلا برایتان هدف تعیین می کنیم که اگر تا پایان ماه یک میلیون تومان خرید کنید 300 امتیاز کسب می کنید.

برای دسترسی به باشگاه مشتریان، وارد پنل واید شوید و بر روی منوی "باشگاه مشتریان" کلیک کنید:

afe_Club  

و یا به آدرس www.AFE.ir/Club مراجعه و با نام کاربری و رمز عبور واید وارد شوید.

امیدواریم راه اندازی باشگاه مشتریان ، امتیازاتش و رقابتی که بوجود می آید و همینطور جوایز ناقابلش مورد قبول شما واقع شود.

احتمال تغییر قیمت پیام کوتاه

on .

اخیرا شایعاتی درباره افزایش تقریبا 2 برابری پیام کوتاه توسط مخابرات مطرح شده است و احتمال دارد که از یک یا دو ماه آینده قیمت پیام کوتاه تا حدود 2 برابر قیمت فعلی افزایش پیدا کند! هر چند هنوز قیمت جدید پیام کوتاه قطعی نشده است و ما فقط اطلاعاتی در این مورد شنیده ایم اما در صورتیکه مخابرات قیمتهای خود را گرانتر کند ما نیز ناچار به افزایش قیمتهای خود هستیم.

البته افزایش تعرفه پیام کوتاه در شارژی که هم اکنون در اشتراک خود دارید اعمال نخواهد شد و شما می توانید شارژ پیام کوتاهی را که خریده اید با همین تعرفه های فعلی و بدون هیچ گونه افزایشی مصرف کنید اما در صورت افزایش قیمت پیام کوتاه توسط مخابرات باقیمانده شارژ SMS ای که از تاریخ 30 آبان 92 به بعد خریداری کرده اید با تعرفه جدید محاسبه خواهد شد. به زبان ساده تر فرض می کنیم شما در حال حاضر یک میلیون تومان شارژ دارید که با تعرفه هر SMS ده تومان هست، اگر تعرفه پیام کوتاه توسط مخابرات افزایش پیدا کند شارژ فعلی شما تغییری نخواهد کرد و شما می توانید با همین تعرفه 10 تومان شارژتان را مصرف کنید اما اگر از تاریخ 30 آبان به بعد یک میلیون تومان شارژ دیگر خریداری کنید و در زمان تغییر قیمت SMS از شارژ شما 500 هزار تومان باقیمانده باشد این مبلغ با تعرفه های جدید محاسبه خواهد شد.

شرایط پیش آمده برای ما هم ناراحت کننده و ناخوشایند است، از اینکه ما را درک می کنید واقعا ممنونیم.

بزودی ، پیامک تبلیغاتی از روی نقشه

on .

پیامپ ایده جدیدی است که به شما امکان می دهد SMS تبلیغاتی ارسال کنید و مخاطبین خود را از روی نقشه انتخاب کنید!

منتظر باشید ، پیامپ بزودی راه اندازی می شود.

آشنایی با مشتریان خارجی عصر فرا ارتباط – وایبر(Viber)

on .

احتمالا با نرم افزار Viber آشنا هستید ، با وایبر می توانید با سایر کاربرانی که این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کرده اند مکالمه و یا ارسال پیام رایگان داشته باشید. وایبر بر روی آندرویید ، آیفون ، ویندوز فون و .. نصب می شود و در سراسر دنیا بیش از 200 میلیون کاربر دارد.

پس از نصب وایبر بر روی گوشی خود باید شماره موبایلتان را تایید کنید ، فرآیند تایید شماره موبایل توسط وایبر از طریق ارسال SMS به شماره شما انجام می شود و اینجاست که وایبر از سرویس های ما استفاده می کند ! SMS هایی که وایبر برای تایید شماره موبایل کاربران ایرانی ارسال می کند توسط ما و از شماره 3000891891 ارسال می شود.

بنظر شما چرا شرکتهای خارجی مثل گوگل و وایبر از خدمات ما استفاده می کنند؟

در پستهای بعدی با دیگر مشتریان خارجی AFE از جمله سامسونگ آشنا می شویم.

نکته : ما تنها تامین کننده SMS وایبر در دنیا نیستیم ! وایبر در این زمینه با شرکتهای زیادی قرارداد دارد و لذا ممکن است بعضی مواقع SMS ای از طرف وایبر با شماره های اینترنشنال (شماره ای بجز 3000891891) دریافت کنید.

منتظر اتفاقات جدید باشید

on .

کاربران خدمات پیام کوتاه ما دو دسته هستند ، دسته اول که از API یا یوناد و پنل CRS استفاده می کنند و دسته دیگر که از پنل Wide.ir استفاده می کنند. ما همواره تقاضاهای زیادی از جانب کاربران داشتیم ، برخی می خواستند به همراه واید امکان استفاده از API را داشته باشند و بسیاری از کاربران یوناد و API هم درخواست داشتند که امکاناتی به پنل تحت وب CRS اضافه شود ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که این دو سرویس را به هم ادغام کنیم و خدمات جدیدی را بصورت یکپارچه به کاربران ارائه دهیم ، از آنجا که این تغییرات خیلی زیاد است اسمش را گذاشتیم انقلاب تابستانی . شما در چند روز آینده تغییرات زیر را مشاهده خواهید کرد :

دسترسی به CRS جدید :

ما دیگر چیزی بنام CRS نخواهیم داشت و کاربران یوناد ، وب سرویس و یا CRS باید به آدرس www.AFE.ir/Wide مراجعه کنند ، البته آدرس قدیم CRS نیز بصورت خودکار به این آدرس منتقل می شود. در آدرس جدید می توانید با همان نام کاربری و رمز عبور سابق لاگین کنید و سپس برای مشاهده پیامهای ارسالی و یا دریافتی خود به بخش گزارشات مراجعه کنید.

کاربران واید نیز بعد از اعمال این تغییرات بصورت خودکار به آدرس www.AFE.ir/Wide منتقل خواهند شد.

سایت www.AFE.ir تغییر می کند:

کاربران یوناد ، وب سرویس و یا CRS برای دسترسی به بخش خرید اینترنتی و یا گذاشتن تیکت برای تیم پشتیبانی باید با استفاده از نام کاربری کاربری و رمز عبور خودشان (و کاربران واید نیز از همان نام کاربری و رمز عبور خود استفاده کنند) وارد CRS جدید (www.AFE.ir/Wide) شوند و از طریق منوهای بالای سایت به بخش پشتیبانی و یا خرید اینترنتی مراجعه کنند.

در این بخش برای کاربران واید تغییری نداریم.

سرویس های جدید نظرسنجی و ... :

اگر از کاربران یوناد ، وب سرویس و یا API هستید برای دسترسی به سرویس های نظرسنجی و مسابقه و ... باید به بخش پیامهای دریافتی مراجعه کنید و از قسمت پردازش پیامهای دریافتی می توانید سرویس هایی مانند نظرسنجی و مسابقه ، منشی SMS و ... ایجاد کنید ، ما برای شما یک راهنما برای کار با این بخش آماده کرده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

در این بخش برای کاربران واید تغییری نداریم.

امیدواریم که این تغییرات باعث رضایت خاطر شما شود و به ما نیز کمک کند تا خدمات بهتری را ارائه دهیم.