منتظر اتفاقات جدید باشید

on .

کاربران خدمات پیام کوتاه ما دو دسته هستند ، دسته اول که از API یا یوناد و پنل CRS استفاده می کنند و دسته دیگر که از پنل Wide.ir استفاده می کنند. ما همواره تقاضاهای زیادی از جانب کاربران داشتیم ، برخی می خواستند به همراه واید امکان استفاده از API را داشته باشند و بسیاری از کاربران یوناد و API هم درخواست داشتند که امکاناتی به پنل تحت وب CRS اضافه شود ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که این دو سرویس را به هم ادغام کنیم و خدمات جدیدی را بصورت یکپارچه به کاربران ارائه دهیم ، از آنجا که این تغییرات خیلی زیاد است اسمش را گذاشتیم انقلاب تابستانی . شما در چند روز آینده تغییرات زیر را مشاهده خواهید کرد :

دسترسی به CRS جدید :

ما دیگر چیزی بنام CRS نخواهیم داشت و کاربران یوناد ، وب سرویس و یا CRS باید به آدرس www.AFE.ir/Wide مراجعه کنند ، البته آدرس قدیم CRS نیز بصورت خودکار به این آدرس منتقل می شود. در آدرس جدید می توانید با همان نام کاربری و رمز عبور سابق لاگین کنید و سپس برای مشاهده پیامهای ارسالی و یا دریافتی خود به بخش گزارشات مراجعه کنید.

کاربران واید نیز بعد از اعمال این تغییرات بصورت خودکار به آدرس www.AFE.ir/Wide منتقل خواهند شد.

سایت www.AFE.ir تغییر می کند:

کاربران یوناد ، وب سرویس و یا CRS برای دسترسی به بخش خرید اینترنتی و یا گذاشتن تیکت برای تیم پشتیبانی باید با استفاده از نام کاربری کاربری و رمز عبور خودشان (و کاربران واید نیز از همان نام کاربری و رمز عبور خود استفاده کنند) وارد CRS جدید (www.AFE.ir/Wide) شوند و از طریق منوهای بالای سایت به بخش پشتیبانی و یا خرید اینترنتی مراجعه کنند.

در این بخش برای کاربران واید تغییری نداریم.

سرویس های جدید نظرسنجی و ... :

اگر از کاربران یوناد ، وب سرویس و یا API هستید برای دسترسی به سرویس های نظرسنجی و مسابقه و ... باید به بخش پیامهای دریافتی مراجعه کنید و از قسمت پردازش پیامهای دریافتی می توانید سرویس هایی مانند نظرسنجی و مسابقه ، منشی SMS و ... ایجاد کنید ، ما برای شما یک راهنما برای کار با این بخش آماده کرده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

در این بخش برای کاربران واید تغییری نداریم.

امیدواریم که این تغییرات باعث رضایت خاطر شما شود و به ما نیز کمک کند تا خدمات بهتری را ارائه دهیم.

آشنایی با مشتریان خارجی عصر فرا ارتباط

on .

Google

گوگل برای افزایش امنیت حسابهای کاربری مشتریان خود سرویسی بنام تصدیق دو مرحله ای دارد ، اگر با این سرویس گوگل آشنایی ندارید می توانید مطلبی را که وبلاگ "یک پزشک" قبلا در این زمینه نوشته است مطالعه کنید.

بطور خلاصه روش کار این سرویس گوگل به این صورت است که کاربر پس از وارد کردن و تایید شماره موبایل خود هر زمان که قصد ورود به جیمیل یا اکانت گوگل خود را داشته باشد یک SMS از طرف گوگل دریافت می کند که حاوی یک کد 6 رقمی است و باید این کد را هم هنگام لاگین وارد کند. با این روش اگر کسی از پسورد شما اطلاع داشته باشد تا زمانی که به موبایل شما هم دسترسی نداشته باشد نمی تواند وارد اکانت شما شود.

گوگل برای ارسال SMS های این سرویس به شماره های همراه اول و ایرانسل از سرویس SMPP عصر فرا ارتباط استفاده می کند ، شماره اختصاصی گوگل هم 3000891891 است. اگر از طرف گوگل از این شماره SMS ای دریافت کردید تعجب نکنید.

نکته : ما تنها تامین کننده SMS گوگل در دنیا نیستیم ! گوگل در این زمینه با شرکتهای زیادی قرارداد دارد و لذا ممکن است بعضی مواقع SMS ای از طرف گوگل با شماره های اینترنشنال (شماره ای بجز 3000891891) دریافت کنید.

سرویس جدید عصر فرا ارتباط

on .

Mailchi.in

ایمیل مارکتینگ یکی از راههای مهم ارتباط با مشتری و بازاریابی است که اگر بدرستی انجام شود به گفته بعضی پژوهش ها تا 20 برابر روشهای سنتی اثر بخش است و بخاطر همین بازدهی فوق العاده است که دهها سایت بزرگ و معتبر در دنیا سرویس ایمیل مارکتینگ ارائه می دهند.

البته به دلیل قیمت بالای دلار و همچنین مشکلات پرداخت ، استفاده از خدمات این سایتها برای کاربران ایرانی بسیار دشوار و گران است. اما سایت میل چی ( www.MailChi.in ) اولین سایت ایرانی است که خدمات ایمیل مارکتینگ را با قیمت کم و امکانات مناسب ارائه می دهد. این سایت که جدیدا راه اندازی شده است به شما این امکان را می دهد که به سادگی یک ایمیل زیبا طراحی کنید و برای مشتریان خود ارسال کنید. نگران اسپم شدن ایمیل ها نباشید چون بیش از 90% ایمیل هایی که از میل چی ارسال شود وارد اینباکس کاربر می شوند. پس از ارسال ایمیل هم می توانید از گزارش میل چی استفاده کنید و تعداد ایمیل های خوانده شده یا ایمیل هایی که کاربران بر روی آن کلیک کرده اند و .... را بدست بیاورید.

برای استفاده از خدمات میل چی به سایت www.MailChi.in مراجعه کنید.