برنده مسابقه : محک !

on .

متاسفانه استقبال از مسابقه خوب نبود و فقط 6 نفر در آن شرکت کردند و نظراتی هم که مطرح شد یا امکان پیاده سازی اش وجود نداشت و یا در نرم افزار های فعلی ما عینا وجود داشت ، برای همین تصمیم گرفتیم معادل مبلغ جایزه مسابقه را به موسسه حمایت از کودکان سرطانی محک تقدیم کنیم لذا مبلغ 850 هزار تومان به حساب موسسه محک واریز شد که تصویر فیش واریزی را در زیر می بینید، به 6 نفری هم که در مسابقه شرکت کردند هر کدام 1000 عدد پیامک رایگان تقدیم شد.

Buy

مسابقه

on .

قبل از شروع توضیحات درباره مسابقه نیاز به یک مقدمه هست : شاید شما در جریان ساخت و عرضه تبلت جدید گوگل باشید ، گوگل نکسوس ، با ترکیبی از سخت افزار خیره کننده و نسخه 4 آندروئید توانسته در بازار پر هیاهوی تبلتها نظرات کاربران زیادی را به خود جلب کند. اگر می خواهید درباره این تبلت شگفت انگیز اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید به سایت رسمی گوگل نکسوس بروید . همچنین در سایت دیجی کالا می توانید اطلاعات تبلت ، نقد و بررسی و مشخصات این محصول را به زبان فارسی مطالعه کنید.

متاسفانه هنوز عرضه جهانی این تبلت شروع نشده است و در زمان نگارش این مطلب تبلت نکسوس فقط در آمریکا به فروش می رسد ، اما با این اوصاف ناراحت نباشید ، شما هم می توانید یک تبلت گوگل نکسوس داشته باشید!!

Nexus 7

عصر فرا ارتباط مسابقه ای برگزار کرده است و به برنده این رقابت یک عدد تبلت گوگل نکسوس هدیه می دهد! و اما مسابقه ...

اگر جزء مشتریان عصر فرا ارتباط هستید می توانید با نوشتن و ارسال نظر خود درباره محصولی که از آن استفاده می کنید در این مسابقه شرکت کنید ، نظرات و مطالب شما می تواند در قالبهای زیر باشد :

انتقاد و یا ارائه یک پیشنهاد برای بهبود یک محصول

مثال : میشه در CRM قسمتی رو اضافه کنید که بتونیم برای هر مشتری یک رنگ خاص انتخاب کنیم ، مثلا وقتی به قسمت مشتریان حقوقی میریم بعضی مشتریان مهم قرمز باشند تا راحتتر شناسایی بشن و ...

اگر محصول ما توانسته است مشکلی از شما حل کند و یا مساله ای را برای شما ساده کند ، داستان خود را بگویید !!

مثال : کار ما فروش قطعات یدکی خودرو بصورت انبوه است ، قبل از اینکه یوناد را بخریم همیشه وقتی قیمتها تغییر می کرد برای اطلاع رسانی به مشتریان مشکل داشتیم و بعضی از مشتری ها از ما گله می کردند که چرا زودتر نگفتید قیمت فلان قطعه گرون شده ! اما الان با استفاده از یوناد در ظرف چند دقیقه ....

محصول عصر فرا ارتباط را با محصولات مشابه دیگر شرکتها مقایسه کنید.

مثال : پنل واید نسبت به پنل SMS سایر شرکتها امکانات بهتری دارد مثلا در واید می توانیم برای هر گروه یک زیر گروه هم ایجاد کنیم اما در سایر پنل ها این امکان وجود ندارد ، همچنین در قسمت ارسال پیام کوتاه نیز ....

برای شرکت در مسابقه از امروز تا تاریخ 15 مهر ماه فرصت دارید ، می توانید مطالب خود را به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنید (سعی کنید در مطالب ارسالی نام و اسم شرکت خود را ذکر کنید) و یا از طریق پایین همین مطلب نظر خود را ارسال کنید. برنده مسابقه در تاریخ 20 مهر معرفی می شود و جایزه بوسلیه پست برایی ایشان ارسال می گردد ، تصویر برنده همراه با جایزه در همین وبلاگ گذاشته خواهد شود.

داوران مسابقه آقای موسوی (Designer و طراح شرکت) ، خانم حسنی (کارشناس بخش پشتیبانی فنی) و آقای عباسی (مدیر ارتباط با مشتری) هستند.

خلاصه اش این شد :

نحوه شرکت در مسابقه : ارسال ایمیل به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و یا گذاشتن نظر در پایین همین مطلب

مهلت : تا تاریخ 15 مهر ماه

داوران : آقایان امین موسوی و سعید عباسی و خانم آزاده حسنی

جایزه : یک عدد تبلت نکسوس

Nexus 7

تغییرات جدید سایت

on .

در چند روز اخیر شما شاهد تغییرات جدیدی در وب سایت ما بوده اید. تغییراتی که پس از بررسی نظرات و پیشنهادات شما عزیزان در سایت ایجاد شد. در اینجا به بررسی آنها می پردازیم

بالون های راهنما

یکی از مشکلات اصلی برخی از کاربران ما با تغییر وب سایت پیدا کردن محل ورود و ثبت نام در سایت بود. شاید دلیل اون هم عادت کاربران در دیدن لینک های ثبت نام و ورود در منوی اصلی سایت بود.

با توجه به این موراد راه کارهای مختلفی رو چک کردیم و روشی که تایید شد استفاده از راهنمای بصری در سایت بود. برای این منظور بر روی بخش هایی که در آنالیز ما کاربران را دچار مشکل کرده بود و به سختی برای آنها قابل شناسایی بود بالون های راهنما قرار گرفت.

شاید اولین نمونه ای که تمام شما با آن برخورد داشته اید مربوط به صفحه اول و ورود و ثبت نام باشد.

Buy

بالون های راهنما بزودی در تمام بخش های گیج کننده سایت قرار خواهند گرفت.

میزکار کاربر

با توجه به تغییر سایت اکثر کاربران برای پیدا کردن بخش تیکت ( پشتیبانی ) و خرید دچار اشکال شدند و به نظر می رسید کاربران قادر به کار با سیستم سربرگی جدید ما نیستند. به دلیل تماس های تلفنی زیاد با بخش پشتیبانی شرکت و کاهش قابل ملاحظه ی تیکت های روزانه ما اینظور به نظر می رسید که کاربران بخش های مورد نظر را به راحتی پیدا نمی کنند.

برای حل این مشکل میزکاری برای کاربران پیادسازی شد تا کابران بتوانند به راحتی و با سرعت بیشتری به بخش مورد نظر خود دست پیدا کنند.

Dashboard

صفحه خرید جدید

با توجه به نظرات و نتایجی که از سیستم آنالیز داخلی تعبیه شده در سایت بدست آوردیم متوجه شدیم که ساختار بخش خرید برای کابران کمی گیج کننده است و کاربران محصول مورد نظر را به سختی پیدا می کنند.

با توجه به این موارد ساختار صفحه تغییر کرد و به این شکل در اومد:

Buy

مواردی که در صفحه جدید خیلی برجسته هستند شامل:

  • تغییر آیکون های صفحه در جهت بالا رفتن سرعت پیدا کردن محصول مورد نظر برای کاربر
  • توضیحی مختصر از هر محصول و یا کالا که به کاربر اطلاعات مختصری درباره آن می دهد.
  • وضوح بالای نمایش قیمت ها

خوب امیدواریم تغییرات جدید شما رو راضی تر کرده باشد و در زمان بودن در سایت ما احساس راحتی بیشتری بکنید و ما همراهی بهتر از قبل برای رسیدن شما به فرصت هایی که منتظرتون هستند شده باشیم.

موفق باشید و پیروز

رمضان

on .

ما را به دعا کاش نسازند فراموش

رندان سحر خیر که صاحب نظرانند . . .

Afe Ramezan